- Nyt se olis kai viimeistään tehtävä jos meinaa, niinku tänä kesänä

- Ai mikä?

- No se kolmas

- Hm. 

- Hm?

- Niin. 

- Niin?

- No niin, kai se olisi tehtävä jos aikoo.

- No aiotaanko me?

- Mä en oikeen tiiä...

- Pitää tietää, muuten ei voi.

- Paksuks voi pamahtaa vaikkei aiokaan.

- Eiks me sit aiota?

- No tota.

- Nii?

- Meinaat, et oltais paksuna sit ens talvi? Vaikka mul on uus duuni?

- Niin kai, jos nyt osuu kohilleen. Ja eihän se ees sua ja sun duunias haittaa, mähän se kannan ja hoidan

- No joo, on se noinki

- Tuu nukkuu

- Joo koht

...

 

- Nnnnnnhhh, mmmmmhhh, mmhhhh....

- Kulta sä tuut, tuu vaan, tuu vaan

- Mmmmhhh, arrhhhhhh, mmmmhhhhhhaaaahhhhmitäsäsanoitaaahhhh

- Tuu vaa

- Mmmmaahahhhhhaaaa eiei

- Joo kulta

- Hnnnnhhhheiiiii päästä irti eiii eiii EIIIII!!! EI!

...

- Sattuuks sitä?

- Ei.

- Se turpoo

- Ei se mitään.

- Haenks mä jäätä tai jotain? Kulta mä oon niin pahoillani, mä panikoin, en mä muuten pysty selittää

- Ei se mitään. 

- Mä en ikinä oo halunnu lyödä sua, en ikinä!

- Ei se mitään. Anna olla. Anna olla jo.

- Toi näkyy ihan selvästi ja mä oon automaattisesti sika

- Ei voi mitään. Sä puolustauduit. Mähän yritin suunnilleen raiskata sut. Kerro se jos joku tulee änkyttää

- Hei. Ei.

- No eiks tossa niin käyny.

- No ei. Et.

- Käytin sua hyväks

- Hö.

- Yritin pakottaa sut siittää

- Älä viitti.

- Vai sä et haluu.

- Haluun.

- Et haluu.

- No okei, en sit haluu.

- Miks helvetissä sä sit edes puhuit siitä

- S ä puhuit siitä

- Joo, s u n kanssa

- Sä aloit puhuu, että sä haluut kolmannen lapsen, mä vaan kuuntelin

- Niin, etkä sanonu mitää

- En nii. Eikä se velvota mua mihinkään.

- Aha. Ei sitte.

- No ei. Mä kelasin, että jos mä annan sun puhuu sen ulos ittestäs, niin sä pikku hiljaa unohdat sen asian ja voidaan taas olla normaalisti

- Normaalisti?

- Nii, ollaan niinku ollaan oltuki. Eiks sulla ole tarpeeks jo noissa kahdessa?

- Mulla? 

- No meillä, meillä, vittu. Mieti nyt, kolme lasta. Tarkottaa isompaa autoo, isompaa kämppää, isompaa vittu jääkaappii. Millä sä maksat kaiken?

- Mä?

- No me, vittu me. ME! Mut mitä sä tienaat, löhööt vaa himassa pennun kaa

- Ai tienaan. No en kai mitään sit. Eletään silleen sit et raha ratkasee

- Joo, kyllä. Nyt on hyvin. Ei pilata sitä.

- Okei. Ei pilata.

- Ei. Ei.

- Ei.